Bittersweet memories

Har varit en riktig helvetes-helg på Ica. ALLT som kan gå fel har gått fel, och utan någon riktig ansvarig där är det bara att acceptera felen, sätta en arg lapp på det trasiga och låtsas som ingenting. Och såklart, skriva ett helt A4 där man rapporterar  alla fel till kontorspersonalen som kommer tillbaks imorgon. Mindre kul för dom.

Har blivit dåligt med träning i helgen, och desto mer onyttigheter. Jag har sagt det förut, jag säger det igen; Vore jag kändis skulle jag enbart vara känd för mitt jojjobantande.

Kom på en sak också. Har alltid haft lite svårt att erkänna att jag faktiskt älskar Whitney Houstons skrik-musik, då pappa försökte etsa in i mitt huvud när jag var liten att "I will always love you" var en hemsk cover som förstördes av allt wailande. Men jag gillar wailande. Hoppas dom kan samsas på andra sidan nu i alla fall.

Så dagens låt får väl bli Dolly Parton - I will always love you. För att Whitney gjorde en cover på den, och för att pappa föredrog Dolly's version. Riktigt fin låt :)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0