Fail

Löpningen gick väl sådär. Eftersom jag springer ungefär 1 gång i månaden är det dödsjobbigt varje gång. Och det blir inte bättre av att halva Flen är täckt av is. Men jag tog mig runt i alla fall, även om det blev betydligt mer powerwalkande än springning. Ett tag var det även lite moonwalk blandat med bambi på hal is. Men jag lever.

Och till du bilist som körde förbi mig med ett avstånd på 50 cm: Var det någon jag kände vill jag säga förlåt för att du fick se mitt långfinger, men jag blev faktiskt blöt. Var det någon jag inte kände; hoppas Gud straffar dig med t-rexarmar och extrem skrev-klåda!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0