Fire water burn

Vilken dag. Jobbet har flytit på ganska bra, med vissa höjdpunkter.

Börjar med att det luktar väldigt suspekt i hela för-butiken. Askkoppen utanför brinner. MY TIME TO SHINE! Grabbar tag i närmsta vattenflaska med ett vattenflöde på ca 2 liter / minut. Intar en låg ställning, närmar mig asskoppen försiktigt, eliminerar faran. (Nej, det var inte sådär mycket action) Och i mitt huvud tänker jag; "är det här allt? Två års utbildning för det här? Mitt liv är misär."
En kund som har sett allt det här utspela sig skrockar lite, och utan att ha en aning om vem jag är skämtar hon och säger: HÖHÖ, ÄR DU BRANDMAN ELLER? Jag sänker blicken, skrockar lika mycket jag och svarar: Ja.
Hon tror nog fortfarande att jag skämtade.

Höjdpunkt nummer 2 är på samma spår som höjdpunkt 1. Mer än så säger jag inte.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

JAG tycker i alla fall att du är skittuff som är brandman! =D

2012-03-02 @ 17:38:41
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0