I am the fuel to set you free

Efter 3,5 dagars feber-koma är jag nästan tillbaks! Men när jag vaknade upp ur koman insåg jag att någon har brutit sig in i min lägenhet under tiden jag har varit däckad och gjort följande;

  • Druckit miljoner liter te och alltså använt alla mina muggar utan att diska!
  • Och då såklart använt även alla mina små skedar utan att diska!
  • Äcklat ner hela vardagsrummet med massa snorpapper utan att plocka undan efter sig!
  • Och i största allmänhet gjort min lägenhet helt obeboelig!

För att få ordning på detta krävs en ordentlig boost, och det får jag genom den här låten. Börjar bli utnött nu, men fortfarande sjukt bra. Och så är dom svenskar också, extra + till det! :)

 



I have no faith in our reality
No mirror can correct my destiny
One thing to rule what I've become
Take it or leave it 'cause this is my love song

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0