I sink 'neath the water cool and clear

Okej, jag erkänner att jag är sjukt dålig när det gäller "klassiska" artister som alla borde tycka om. Jag brukar alltså inte tycka om dom. Så jag har alltid dömt ut gubbar som t ex Bruce Springsteen. Men helt plötsligt. Ur högtalarna strömmar världens chillaxigaste låt, och på två sekunder badar jag i ett vattenfall, simmar med delfiner, vad nu folk än gör i reklamer på tv när de är avslappnade. You name it - jag gör det när jag hör den här låten. Nu ska jag spela den på repeat tills jag somnar, och imorrn kommer jag vakna i en värld fylld av kollibrier, fjärilar och soluppgångar.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0