Kingfredag

Oh. My. God. Jag hade skrivit en halv novell här, som min dator valde att ta bort. Lite kortfattat så var det ett typiskt blogginlägg där jag berättade om min dag, vad jag har gjort och vad jag ska göra imorgon. Sjukt bra nu i efterhand att det försvann, för nu tänker jag "är jag fem år?". "Idag jobbade jag det gick bra och sen tränade jag och sen gick jag till Johansson och sen..." Inte alls okej.

Anywaaaay, det jag kan säga är att det var riktigt roligt att jobba idag också, tackar mina härliga arbetskamrater för detta. Gymmet gick bra, och filmen vi såg var riktigt bra. Bra dag helt enkelt.


Bäst-of-Ica:

Kund: Har ni lunchstängt?
Kassörska: .....

Kassörska: Do you want to take out all of your money?
Kund: ?
Kassörska: You want all money?
Kund: ?
Kassörska: ALL MONEY?
Kund: Can you speak English?
Kassörska: .....





Återigen; Oh. My. God.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0