Learning to walk again

"Din attityd är något du jobbar med varje dag". Började småfnissa lite när jag läste det, rätt attityd har alltid varit min största brist. Det är nämligen så att jag var på serviceutbildning nu på kvällen. Det var riktigt roligt och intressant, två riktigt bra killar! När vi skulle redovisa vårat lilla "grupparbete" anmälde jag mig frivilligt att berätta vad vi kommit fram till, av den enkla anledningen att det är bland det värsta jag vet och jag måste öva på det.

När vi ska gå därifrån får jag höra; "Riktigt bra föreläsare, gör du det här ofta? För det borde du fortsätta med!"

Det känns riktigt jävla bra nu. Typ såhär bra;



Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ela

Hurra hurra! :) Snart kan du försörja dig på att åka runt och lära folk hur man föreläser! Heja dig:))

2012-02-16 @ 19:53:33
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0