Lördagstankar

Ibland känns det som att jag tjatar, att mina vänner borde tröttna på mitt ältande, och att ingen egentligen förstår vad jag försöker säga. Och ibland lyssnar man på en låt, och så faller alla bitar på plats och man känner; ryck upp dig, det är inte mer synd om dig än om någon annan. Så jag är ganska tillfreds med att det blir som det blir ibland.

(Och det är en förjävla bra låt)

So when we found that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad that it was over

Now you're just somebody that I used to know

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0