Måndag

Gårdagen var helt okej. Fick sova ut ordentligt för första gången på... alldeles för länge. Såg några avsnitt av "Friends with benefits" (sjukt bra serie, börja se den NU!), sen gav jag mig ut på en springrunda. Jag har sämst kondis och varvade löpningen med väldigt mycket powerwalk.
Väl hemma somnade jag i soffan några timmar, välbehövligt! Vaknade med ett ryck, var vilse i tid och rum ett tag, sen skärpte jag till mig och promenerade till gymmet. Körde ett kort axelpass, inte helt nöjd. Dålig löpning och kort gympass. MEN. Spelar roll om det gick mindre bra, jag gjorde det ju! Jag låg inte bakis och tryckte en flottig pizza, så det känns bra.

Sen att jag mot kvällen glufsade thaimat, åt choklad och mumsade popcorn med Frida framför Big Brother är en helt annan historia...

OCH VIKTIGAST AV ALLT! Mitt Junkyardpaket kom idag. Och jag har inte ens provat kläderna än (förutom mössan såklart, vad vore jag utan mina mössor?). It's like christmas!


 

Nej, killen på bilden följde inte med i beställningen... :(

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Junkyard <3 Gots to loves it!

2012-02-20 @ 23:10:48
URL: http://www.knyshalsa.com
Och vem fan är du då? Ela

Det kryllar av fancy-pants! SNYGGT:D

2012-02-21 @ 15:25:23
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0