Onsdag (REDAN?!)

Ojoj. Hade jag valt att börja SMO ett år senare hade jag haft fullt upp på min praktik. Fast då hade jag iofs inte hamnat i världens bästa lilla klass. Men så många larm som de fick in idag fick vi nog inte in under hela min LIA-period. Jag är inte bitter.

Efter en otroligt hektisk dag på Ica sitter jag här i min soffa, med min dator, utan mina tv-kanaler. Ringde tele2 och trodde skamset att jag missat o betala en räkning. Men nej, tele2 hade strulat i helgen och boxarna kunde därför ha blivit lite kajko. Men killen jag pratade med försäkrade mig om att jag bara skulle behöva trycka på "Fabriksinställningar" så skulle problemet vara löst. Tjena. Nu sitter jag fortfarande här utan kanaler, och får alltså ta mig till Frida för att se Big Brother ikväll (ja, jag måste se).

Och som en alldeles passande hyllning till mupparna i huset kommer här en hälsning från allas våra favorit-brandmän (bortsett från grabbarna i Flen förstås som alltid kommer vara lite bättre än alla andra);




Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0