As your nightmare comes to life

Ännu ett fantastiskt BB-avsnitt hos Frida är över. Blir mer och mer förundrad över mänskligheten för varje avsnitt vi ser. Det är sorgligt, men jag kan inte sluta titta. Nog om det.

FATTAR NI hur många läskiga fönster jag går förbi när jag går hem från Frida? Har ni inte tänkt på det förut bör ni göra det nu, för på kvällen har varenda hus i Flen ett sånt här fönster. De finns garanterat inte där på dagarna, för då är jag inte rädd. Men på kvällen, när allt redan är läskigt, då dyker dom upp. Tomma vindsfönster, oftast med någon halv-trasig spetsgardin som inte blivit rörd på flera år.

Utseendet kan variera, men det är oftast något i stil med det här;

 

Och här är ett urval av alla hemskheter som befinner sig bakom dessa fönster:

 

 

 

Jag borde alltid vara ute och motionera mitt i natten, för SATAN vilken fart jag har förbi alla dessa fönster.

Och nu såhär i efterhand när jag skrivit färdigt känner jag att det inte alls var värt att skriva detta, för tanken på de läskiga fönstrena och googlandet på skräckfilmer har gjort mig barnsligt rädd och nu vågar jag inte gå och sova. Kvällens låt får alltså bli Avenged Sevenfold - Nighmare.

Can’t wake up in sweat
'Cause it ain’t over yet
Still dancin' with your demons
(Victim of your own creation)

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ela

Eller en clown i det trasiga fönstret bakom spetsgardinen....brrrr!

2012-02-29 @ 12:21:40
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0