What a life we have, what a life we live

And it's smiling right at us.

Sjukt skön söndag efter en grym helg!

Började i fredags, jobbade 10-18. Var nog snabbaste jobbdagen på väldigt länge! Efter det begav Frida och jag oss mot Gnesta, där vi rullade in hos Jojje, Mattias och Sofia :) Hadfy dök upp lite senare, och lördagen bestod av promenad och korvgrillning. Supermysigt!

Mot kvällen begav vi oss hemåt mot destination nr 2 för dagen, Joha's föräldrahem! Där bjöds det på melodifestival, paj och sällskapsspel. Tråkig och nykter som jag alltid är nu för tiden åkte jag och Frida hem strax efter 12.

Idag fick jag sova ut till halv 11, minns inte när det hände senast. Nu ska jag trycka lite frukost, sen ska jag gå emot alla principer jag har och ta mig en springtur UTOMHUS. Återkommer om antalet brutna ben senare i eftermiddag. Mot kvällen blir det prova-på/kul-gym med Johansson, efter det Big Brother-date med Frida.

Iz najz!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0