ASSÅ JAG LACKAR.

Det finns ju liksom en oskriven regel bland människor.
Om jag har en dålig dag och tycker att jag är extra ful, extra tjock och allmänt dålig så ska min omgivning vara där med positiva peppningar. Gäller alla.
 
OCH SAMMA SAK GÄLLER MIN BIL. OKEJ?!
Bara för att jag gnäller på att den kostar pengar, låter lite konstigt och bromsar lite dåligt betyder inte det att det automatiskt blir okej för alla andra att klaga på den. För de flesta av er har inte ens bil. Och kan förmodligen inte köra bil heller. Och hädanefter tänker jag bara vinka åt er, sikta på vattenpölarna och köra förbi skrattandes när ni går utan paraply i spöregn.
 
(Ja, jag har en smådålig dag och då är alla muppar.)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0