Lazy

10 timmars sömn under helgen tog ut sin rätt till slut. Vaknade kvart över två idag. Skönaste ever! Fast nu har jag lite ont i huvudet. Och min måltider idag har bestått av två mackor, en bulle, en cola och lite kinapuffar. Men sen är jag ju ledig i 3 dagar också vilket i princip är semester, då får man slacka till det lite.
 
Var uppe på Ica förut och skulle hämta banankartonger. Handlade lite och gick ut till bilen för att lämna det. Sen orkade jag inte gå in och hämta banankartongerna igen. Så istället för att packa ihop min lägenhet sitter jag och kollar på repriser av Project Runway. Värt.
 
Sällskapar lite med den här mannen också. Inte så jättetråkigt.
 
 
 

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ela

Trots att denna låt ju faktiskt har en klok och ibland väldigt sanningsenlig text så kan jag inte hjälpa det....JAG HATAR DEN;)
/Den bittra bittra nuckan;)

Svar: Du har nog inte sett videon, då kommer du gilla den. Massa söta apor! Och Bruno Mars är ju inte ful han heller ;)
Therese Andersson

2012-07-25 @ 11:45:47
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0