You been puttin' up wit' my shit just way too long

Had enough. Fast ändå inte.
 
Skulle ha jobbat förmiddagspasset på migrationsverket idag. Men lite ändringar i schemat gjorde att jag jobbade natt istället. Eftersom det inte var helt planerat hade jag ju inte sovit som jag borde, så när jag slutade 07.15 imorse hade jag varit vaken i 23,5 h. Lagom klar i huvudet alltså. Hem och tvärsomna i sängen halv 8 ungefär. Vaknar kl 9 av att jag mår illa. Jag VAKNAR alltså av det. Sjukt obekvämt. Så dagens dejt med Jojje fick ställas in, var inte kapabel att ens dricka vatten imorse.
 
Nog för att jag älskar att jobba. Men det finns gränser, Så nu har jag kommit till det stadiet där jag börjar känna att det är okej att säga nej nån gång ibland bara för att man behöver vara ledig. Brukar ha lite svårt för det annars, men behöver man så behöver man!
 
Förlåt vänner, jag ska skärpa till mig.
 
Let's have a toast for the douchebags,
Let's have a toast for the assholes,
Let's have a toast for the scumbags,
Every one of them that I know
Let's have a toast to the jerkoffs
That'll never take work off
Baby I got a plan
Run away fast as you can

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ela

Men hej och hå!
Helt korrekt slutsats; man får säga nej, till och med till jobb!
Hoppas du mår bättre, puss<3

Svar: Absolut! =) Jodå, fick sova till halv två tillslut iaf, och då var allt i sin ordning igen ;) Insåg väl att två timmars sömn efter att ha varit vaken i 23 h inte var något att försöka sig på ;P
Therese Andersson

2012-07-17 @ 11:56:20
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0