For all we know, we might not get tomorrow

Min tänkta jobbdag 7-16 slutade med 5 timmars övertid. Men det är aldrig några problem, trivs ju faktiskt så sjukt bra! :) Men idag har det ändå varit en jobbig dag. Händelser som ger en perspektiv på saker och ting, och vad som faktiskt är viktigt här i livet. Händelser som får mig att inse att det faktum att mitt problem med att jag inte kunnat träna på ett bra tag faktiskt inte alls är ett problem över huvud taget. Jag ska aldrig mer gnälla. (Vilket iofs betyder att jag aldrig mer kommer kunna öppna käften, men ändå).

Så det blev inte så mycket nationaldagsfirande idag som jag hade hoppats (vet inte vad jag hade tänkt att göra egentligen, men lite kärlek för fosterlandet är ju alltid trevligt!). Men nu ska jag ta en långdusch, improvisera ihop ett hemmaspa och bara mysa.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0