Me not working hard? Yeah, right, picture that with a Kodak.

Visst, jag skrev ett halvnegativt blogginlägg om Sverige för någon dag sen. Men seriöst. Jag hade mössa och vantar när jag gick till jobbet. Och paraply var det inte ens tal om, första gången jag var ute den dagen vändes paraplyet ut-och-in efter 2 meter. Förnedring.

Men jag älskar trots allt vårat avlånga land, och imorgon är det nationaldag, och det ska firas varesig det snöar eller är tropisk värme! Börjar med att spendera dagen på migrationsverket, internationellt och bra. Frågan är bara hur man firar nationaldagen här i Sverige? Man får ju inte överdriva. Det måste vara lite lagom.

Kom fram till, för 7 sekunder sedan, att en bra början är att lyssna på lite gamla visor. Så nu gör jag en playlist. Man måste ha en playlist till ALLT.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0