Run this town

Eftersom jag inte skrivit på ett bra tag tänkte jag ta tillfället i akt att skryta om hur bra jag är. För det är väl det man har internet till?

Idag har jag varit jätteledig. Gick av dygnspasset på stationen 07.30 imorse och sen dess har jag hunnit;

  • Städa hela lägenheten (bara finputsning kvar nu men jag är ju faktiskt ledig fram till 17.30 imorgon så jag måste ju ha något att göra då också...)
  • Lämna in bilen på verkstan (Shut up)
  • Vara på biblioteket (imponerad över att jag ens hittar dit fortfarande)
  • Ordna så att mina överflödiga möbler blir hämtade till pingstkyrkans second hand (man mår alltid bra av lite välgörenhet!)
  • Träffa Frida (förmodligen viktigast av allt!)

Nu har jag slagit mig ner i soffan med gott samvete och glor på ett avsnitt av "Clean house New York" (ännu ett sånt här fantastiskt livsstilsprogram om människor som aldrig städar). Ju mer jag tittar på sånna program, ju mer slänger jag. Lovin' it.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0