Stay in this moment

NU är den här jobbhelgen över. 18.45-07.15 fredag, lördag och söndag har satt sina spår. Men helgen har varit sjukt bra, trivs verkligen på det här jobbet! (Trivs ju såklart överallt, men det här är något extra).

Får lära mig massa nytt hela tiden. Biljard. Basket. Ryska. "Upp med händerna" på tyska. (Nu har jag visserligen glömt bort vad man sa, men förhoppningsvis lär jag inte hamna i en sådan situation någon gång i livet att jag ska behöva kunna det).

Nu har jag varit vaken sen kl 13 igår eftermiddag, men jag tror jag struntar i sovandet, hoppar direkt in i duschen och sätter mig sen på tåget mot Etuna där SVEN väntar! :D Sova kan man göra i nästa liv.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0