He may not be Mr Right, he'll do right now.

Ela: Stjärtbilden från den fotosessionen finns tyvärr inte i min ägo! Anna har varit godhjärtad nog att inte publicera den ;) Men saknar Stefan lite, så jag funderar på att be henne offentliggöra dem...

Insåg något som kanske låter lite sorgligt idag när jag filosoferade på väg hem från gymmet. Jag har alltid gillat romantiska komedier, sånna där filmer där allt går åt helvete i början, men på något sätt så ordnar sig allt på slutet, allt blir bra och de lever lyckliga i alla sina dagar.

Jag tror inte på sånt. Och nu är jag inte extra bitter för att det har hänt något, för det har det inte. Lever faktiskt ett otroligt lugnt och odramatiskt liv för tillfället. MEN. Jag tror helt enkelt inte att jag skulle ORKA leva med en och samma människa resten av livet. Nu menar jag inte att jag inte tror på kärlek över huvud taget, för det gör jag verkligen. Men jag är alldeles för rastlös och egocentrisk för att klara av att leva ihop med någon alltför länge. Och jag vet GARANTERAT att det inte kan finnas någon som skulle stå ut att leva med mig och mitt humör. Båda dessa påståenden finns det levande bevis på. Men jag är ganska nöjd med denna insikt. Jag har ju min katt liksom.



NU ska jag se Erik & Mackan knäcka den manliga koden, som ett test på hur manlig jag är. Efter det är det dags för Den sista dokusåpan, har höga förväntingar på även detta program.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Jag wordar dig!



Jag är perfectly fine med att leva ensam med mina katter ^^



Btw så kostade brillsen jag köpte 100, 150 och gratis på junkyard, kolla rean de har :)

2012-03-07 @ 08:01:49
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0