It's in the ABC of growing up

"Man lär sig något nytt varje dag", brukar jag skämtsamt säga till kunderna när jag i hemlighet tycker att de är smått retarderade för att de blir imponerade över att de lyckades använda betalkortet på rätt sätt.

Idag har jag lärt mig;
  1. att äta ananas (i en sallad, förmodligen konserverad i socker från en burk)
  2. att dricka kolsyrat citronvatten (drack säkert tre klunkar innan jag kände att det fick vara nog för idag)
  3. att jag inte har långt till tårarna när det går dåligt på ett träningspass ("hej, jag är 55 år och väger 120 kilo?")

 

 


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0