Jai ho!

Allt går så oerhört bra nu att minsta lilla grej som riskerar att sabba mitt flow gör mig livrädd. Imorgon ska jag dock vara snygg på kommunmöte, rulla förbi räddningstjänsten för att avgöra min framtid (de närmsta månaderna iaf), köra ett stenhårt pass på gymmet (måste svettas ut helgens synder), rulla vidare mot K-holm och eventuellt spana på Jimi när han övar, och om allt går väl ska jag till slut landa hos Victor i Norrköping! Har räknat med att hinna med allt detta innan kl 14..?

Så som jag ser det nu finns det alltså inget som ska lyckas sabba mitt flow imorgon i alla fall. Så länge jag inte är ful på mötet, blir nekad sommarvik, gör ett uselt träningspass, missar Jimis övning, och på vägen till Norrköping får motorhaveri på bilen d v s.

Det finns ganska mycket som kan sabba mitt flow när jag tänker efter.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0