Ledig torsdag

Ibland har jag helt enkelt inte tid att skriva här.
Så vad har hänt sen senast? Jobbat lite, tränat lite, and so on. MEN bäst av allt. Mikaela och Victor var här på besök! Tror vi satt vid köksbordet första kvällen och bara pratade i 4 timmar, innan det blev läggdags! Mikaela for hem till Östersund på morgonen, medans jag och Victor begav oss till våra jobb. På kvällen kom Victor tillbaks, och då bjöds det på stuvade makaroner och falukorv, samt fruktsallad till efterrätt. Grym tisdag och onsdag helt enkelt! :)

Idag då? Var hos sjukgymnasten imorse, fick lite nya övningar för knät som fokuserade mycket på stabilitet. Fick inga positiva besked direkt. Fortfarande alldeles för ostabil, och måste bli mycket starkare i framsida lår. TRÄNA TRÄNA TRÄNA!
Sen sprang jag till Intersport, inhandlade nya springskor som är bättre anpassade för mina snedvridna ben. Blev även ett par vindbyxor, riktigt snygga :) Hämtade ut mitt pass, och beställde två par nya glasögon som trillar in nån gång nästa vecka. Iz najz!
Snart är det dags för brottarfys, laddar med lite Skrillex för maximal pepp!


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? MALIN.A

För det första; WOOP skrillex! ;D

Och för det andra, Intersport. Inte okej ;P

2012-03-16 @ 10:06:30
Och vem fan är du då? KnY

Den där låten är ju bara aaaaspepp-på-burk-ig!

2012-03-16 @ 17:16:59
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0