Ojoj

Jag är expert på att dra på mig åldersnoja. Ser inte alls fram emot att fylla 24, då detta är ännu ett steg närmre vuxenlivet vilket jag inte alls är redo för. Och vissa dagar får man hjälp att spä på åldersnåjan ännu mer. T ex när man råkar zappa förbi MTV, ser att programmet som visas är Top 7 @ 7 Classics, och man tänker att "oj, det här kan bli bra". Sen visar det sig att "klassikern" på plats nummer 3 är Timbaland - The way I are, och på plats nummer 1 hittade vi Nelly Furtado - Maneater. Om de låtarna är klassiker, då är jag alltså en uråldrig antikvitet.
Herregud.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0