Pewh.

Har så mycket på gång nu så bloggen blir sista prio. Det här är sysslorna jag helst ska hinna med en vanlig vecka:

  • Jobba, ca 4-5 dagar i veckan
  • Vara på praktiken de dagar och tider jag inte är på Ica. Där har jag tre olika "handlingsplaner" som ska vara färdiga innan 31 maj
  • Gymma, gärna 4 pass i veckan så jag hinner gå igenom alla muskelgrupper
  • Springa, gärna 3 ggr i veckan så jag hinner med distans, "lagom" och intervaller
  • Köra mitt rehab-pass för knät MINST två ggr i veckan
  • Ha någon form av ledig tid där jag hinner med viktiga vuxensaker såsom handla, städa, laga och äta mat, samt uträtta alla former av övriga ärenden
  • Och någonstans däremellan ska jag hinna med att träffa mina vänner så att de inte glömmer bort mig

Så om jag tackar nej till något någon gång så anser jag att jag har en godkänd ursäkt.

Betalade räkningar idag. Drygt 10 000. INTE KUUUUL.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0