Skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss ni står still.

Försöker få lite ordning på mig själv. Det går otroligt långsamt, och inte så jättebra om jag ska vara ärlig. Men löpträningen har som sagt kommit igång, och för första gången i mitt liv tycker jag faktiskt att det är roligt.

Städade NÄSTAN hela lägenheten idag också, vuxenpoäng på det. Men när jag skulle ta tag i mitt flug-zoo på balkongen använde jag så mycket insektsspray att det kröp sig in i lägenheten, vilket resulterade i extrem huvudvärk och gjorde mig även lite yrslig. Dör inte flugorna av det är de garanterat muterade.

Och Cillit Bang fungerar mot smuts, inget snack om saken. Sprayade lite på kaklet i duschen, lät det verka i MAX sekunder, spolade av. Det som rann av hade en sunkig, beige färg, och resultatet blev smutsrandigt kakel. Fresch.

Imorgon är det tänkt att jag ska: göra tester hos sjukgymnasten, uppgradera körkortet med bokstaven C, fixa pass och skaffa nya glasögon.

Nu ligger jag här och laddar inför morgondagen med bettskena i käften och ser ut som en blandning av Mike Tyson/Paradise Hotel-Olinda. Av någon anledning satt jag och bet ihop tänderna så hårt idag, utan att jag märkte det, att jag fick både tandvärk och huvudvärk. Inte alls skönt, och när jag ändå har fullt upp med att börja få ordning på mig själv kan jag ju lika gärna gå all in. Synd bara att man inte kan vara snygg när man gör det.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0