Sven Ingvars och lite jobb

Sjuuuukt lång dag på jobbet. Trots att jag "försov mig" (jag sov inte, jag trodde bara att jag började kl 10 istället för 08.30, så jag hade en väldigt chill morgon fram tills att telefonen ringde och jobbet efterlyste mig...).

MEN det gör absolut ingenting för imorgon är det världens bästa fredag, så förhoppningsvis går morgondagen betydligt fortare!



Så det så.

Och appropå videor och jobbet, så hörde jag en riktig gammal goding på radion idag när jag stod och plockade Tikka Misala. Tänkte att resten av världen också skulle få känna samma glädje som jag kände då. Enjoy:




Fantastiskt.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Inte okej.. Therese... inte okej med Sven Ingvars... Besviken!

2012-03-02 @ 17:36:59
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0