Tisdag

Imorse fick jag en sticka i handen. Försökte febrilt få ut den lilla rackaren, men det ville sig inte. Fick ut en liten bit, sen insåg jag att jag fick ge upp och begav mig mot jobbet istället. När jag sen under dagen kände mig allt hängigare och hängigare, vaknade hypokondrikern i mig. "Jaha, blodförgiftning", tänkte jag.

När jag kom hem utförde jag en mindre operation på handen med hjälp av nagelsax, nål och pinsett. Efter några minuters grävande fick jag resultat. Det var ingen sticka, DET VAR EN HEL TRÄDSTAM. Typ. Inte konstigt att det gjorde lite ont.

Misstänker dock fortfarande blodförgiftning då hängigheten kom så plötsligt. Har ätit en middag nu bestående av 3 alvedon, så om jag inte har avlidid av septisk chock innan morgonen, så har garanterat överdosen avslutat mitt lidande.

Jessica och Frida får delad vårdnad om min katt, bara för att de älskar katter och har så bra hand om dem. NOT.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Tack för Lizzie. Men vad menas med "NOT"?!

2012-04-02 @ 11:00:50

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0