Åka tåg like a boss

Imorse var det dejt med sjukgymnasten igen! Fick bli tåg dit, och det var bara lite försenat så ingen skada skedd där. Som vanligt när jag dyker upp där så får jag alltid skämmas eftersom jag aldrig tränar så mycket som hon vill att jag ska göra. Men trots det så blir knät bättre och bättre! :) Så jag borde ju verkligen skärpa till mig då mitt knä förmodligen skulle vara en miljon gånger bättre om jag bara tränade lite också, eftersom det uppenbarligen lyckas självläka på något konstigt sätt. Fick massa nya övningar som jag måste ta tag i nu, verkar vara riktigt roliga övningar för en gångs skull!

När jag skulle hem igen hade jag god tid på mig innan tåget skulle gå. Så jag satte mig i solen på perrongen och väntade. När tåget rullar in (I TID) inser jag; Jag har ju för bövelen inte ens köpt biljett!

Jag hade nu tre alternativ;
  1. Strunta i tåget och vänta på nästa som skulle avgå bara 20 minuter senare, med risk för att det skulle bli försenat.
  2. Hoppa på tåget och försöka gömma mig för konduktören så att jag skulle slippa betalning.
  3. Hoppa på tåget och betala typ 140 spänn för att ta mig till Flen...

MEN. Konduktören var samma brud som hade kollat min biljett på förmiddagen, och eftersom jag är sjukt cool kände hon igen mig (vem känner igen en nolla liksom..?) och trodde att det var den här tågresan jag visat biljett på, så hon behövde inte se den igen... Moaha!


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

Snyggt! (För att sammanfatta till en kort kommentar;)

2012-06-01 @ 13:03:06
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0