Gotta get down on friday

Jag gillar att känna mig lite smart på morgonen. Tittar på Rix Morgonzoo, de har en tävling med massa ljud och så ska man gissa vilken europeisk stad det är. Snubbe ringer in och frågar om det måste vara en europeisk stad. Och det måste det ju såklart. "Jaha, för jag hade tänkt att gissa på Wien i Österrike men det ligger ju inte i europa..."

Jösses.

Känns som en bra dag idag! Kan det bero på att jag startade min morgon på precis samma sätt som Rebecca Black? Mest troligt. Eller, så är det för att jag vaknade och var förberedd på Sibirisk vinter utan mitt fönster. Men solen skiner än så länge så det kan bli hyfsat behagligt att ta sig till jobbet idag :)
Har bestämt mig att ta en vilodag från träningen idag. Mest för att jag egentligen inte hinner efter jobbet idag, men jag känner att mina knän, min fot, min rygg... ja, det mesta egentligen, behöver en paus. Så kör vi stenhårt imorgon istället ;)




Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin')
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday

And Sunday comes after...wards

(Jag vet att min musiksmak kan uppfattas som relativt tveksam av vissa ibland. Men nej, inte ens jag tycker att den här låten är bra. Men hon har ju rätt i det hon skriver, det ÄR faktiskt lördag imorgon, och söndagen kommer ju efter det. Det ska hon ha cred för...)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0