Here's the day you hoped would never come

16 poäng på besiktningen för snart ett år sen.

Körförbud.

Trasig växelspak.

Avställd.

MEN som jag har kört med den här bilen. Otaliga turer upp till skolan, lika många hem. Hultsfred. Peace and Love. Göteborg. Överallt och lite till. 750 kronor var hon värd. Johannes frågade om jag var nöjd med köpet (betalade 20 000 för bilen våren 2007. Sen dess har jag kört ca 6000 mil med bilen). Ja, jag är mer än nöjd.

Hejdå pärlan.

 


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

Mina varmaste kondoleanser till pärlan! Vila i frid!

2012-05-27 @ 09:40:49
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0