"Okay, I'd kill a hobo if it would get me laid"

Tjoho! Fick äntligen med mig Johansson ner till brottarfysen! Det var exakt lika jobbigt som jag minns det. Trots det hoppas jag att han inte är skrämd för all framtid och vågar sig dit fler gånger.

Har känt av en smygande smärta i foten hela dagen. Nojig som jag är misstänker jag stressfraktur. Eller bara lite ont då jag tog en morgonjogg igår, jobbade, åkte och klättrade, och sprang lite till på kvällen. Så nu när jag tänker efter kan det vara vad fan som helst.

Nu är jag otroligt sugen på blodpudding. Konstigaste cravingen ever. Man skulle nästan kunna tro att jag var gravid. Då skulle jag hamna i samma sällskap som Junfgru Maria. Vilket vore ganska coolt.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0