Pain is temporary...

Jag har ett litet problem. (Egentligen är det ett ASSTORT problem, men folk har en tendens att bagatellisera allt som jag tycker är skitviktigt, så jag väljer att skriva "litet problem" för att undvika folkstorm).

EN GÅNG för längesen (valborg 200...8/9, typ) hade jag lite ont i ryggen. Så jag vaknade på morgonen, tog en alvedon, satte mig i soffan. En halvtimme senare spydde jag som en gris (ursäkta min franska). Sängliggande ett helt dygn och jag har nog aldrig haft så ont i kroppen i hela mitt liv. Efter detta har jag fått för mig att det var för att jag åt värktabletter på tom mage, och är nu alltså livrädd för att göra detta. Eftersom jag äter konstant brukar inte detta vara ett problem. Om man inte vaknar av huvudvärk kl 4 på morgonen, vilket jag gjorde idag. Upp ur sängen, öppnar skafferiet, hittar lite flingor samt en burk russin som jag frenetiskt börjar skopa in i munnen. Är då så trött att jag inte ens kan öppna ögonen, så jag tror att det var flingor iaf. Kattmat brukar lukta konstigare...

Så hädanefter tänker jag skylla min eventuella viktuppgång på att jag måste äta flingor och russin kl 4 på natten så fort jag har lite ont.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Du KAN ju annars bara ta ett glas mjölk innan... mjölk neutraliserar magsyror och är asbra som grund för värktabletter.



ELLER så kan du undvika värktabletter med acetysalisylsyra.



ELLER köpa värktabletter i brusform :)

2012-05-28 @ 12:58:25
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0