Sköna maj, välkommen!

Valborg igår. Började med en jobbdag, en snabb löprunda på det, och sen begav jag mig till familjen Ledenvik där det vankades grillat!

Efter maten delade vi på oss; killarna gick för att se fotboll, vi tjejer hamnade hos Frida och kollade Grease. Supermys! Eftersom jag fått för mig att vara nyttig i x antal veckor framöver avstod jag helt från alkoholen. Så gårdagen var en bra dag!

Den här dagen började med en morgonpromenad runt Lida. Hem, käka frukost, sova på balkongen i det underbara vädret, sen var det dags för käk med gänget. Mot Ansgarsgården för att äta upp maten och även lira lite boll! Idag var en sämre dag när det gällde ätande, lyckades trycka i mig 3 pizzadegsbröd inom loppet av några minuter. Inte bra, men sjukt gott. Något som var desto bättre var att jag vågade snöra på mig fotbollsskorna och lira lite boll, för första gången sen jag blev halvt enbent. Och knät skötte sig galant! :) Visst, nu var det inte en match på liv och död, vi stod mest stilla och lattjade lite, men bara det är en bedrift att lyckas genomföra!

Nu blir det en snabbsväng till gymmet för att träna bort min brödbebis som växer i magen (och ja, jag laddar som vanligt upp med lite E-type. Idag är det låten Life som får boosta mig lite!), vidare till Ica för att möta upp Frida, och ikväll står Grease 2 på menyn.

It's time to see
I wanna make you breathe
life can be whatever what you want it to be
you need the key
I'm gonna make you see
no more make believe, you just go!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0