Sunday bloody sunday

Jaja. Om man jämför med Mikaela så är jag ganska bra på att uppdatera min blogg. Men jag är fortfarande ganska dålig.

I fredags hängde jag lite i Norrköping. Träffade världens bästa Victor, och åt så mycket skit att jag fortfarande hade ont i magen på lördagkvällen. Då blev det tjejhäng med Sofia och hennes vänner, riktigt trevligt! :)

Idag åt jag ännu mer skit, inte lika ont i magen nu dock. Vilket är ett sjukt dåligt tecken, det betyder förmodligen att kroppen börjar återanpassa sig till att bara få i sig onyttigheter. Men lite duktig har jag dock varit, en sväng runt Lida med Sofia och Johanna samt att snabbt axelpass på gymmet gör att det känns lite bättre. Kvällen har spenderats i Sofias och Linus soffa där vi såg Rango, åt ännu mer tårta och bara myste. Och nu när klockan är 22.22, hör och häpna, ska jag ge mig ut på en löptur! Försöker ju vända på dygnet då jag ska jobba mycket natt/eftermiddag den här veckan, så det är den här tiden på dygnet jag hinner göra saker. Inte så roligt kanske, men nöden har ingen lag!

Tjoflöjt!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

Tar inte åt mig, för jag uppdaterade IGÅR;)



Hörde att du också kommer till norrpan (japp, jag slänger mig också med slang;) till helgen! BIG LIKE för då ses vi!!! Puss

2012-05-14 @ 13:43:51
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0