Tidig onsdag

Ja, klockan är 06.30, jag börjar jobba kl 8, och jag har alltså varit vaken i 1,5 timme redan bara för att jag var tvungen att släpa mig ut på den där förbenade morgonpromenaden. Kände att jag var lite slow nu på morgonen, så det fick bli en morgonjogg istället för att skynda på det hela lite.

Idag känns effekterna av gårdagens gympass riktigt bra! Har svårt att motivera mig själv att ta i ordentligt när jag tränar själv. Brukar oftast bli så att jag lägger av när det börjar kännas lite jobbigt. När man dessutom ska bänka själv vågar jag ju knappast försöka överprestera, för det kan leda till att man inte får upp stången och den landar på bröstet och man kvävs till döds. Det är inte jättebra. Men idag känner jag av en smygande träningsvärk i både bröst och biceps, så något måste jag ju ha gjort rätt!

Nu är det tänkt att jag ska duscha också. Eller som Petra så fint uttryckte det igår; "Jag måste gå, jag luktar ju äckligt".

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0