With the sound of the crowd so far away

Herregud. London. Vilken underbar stad! Hade blandade känslor innan vi åkte dit, då jag vanligtvis har svårt för storstäder, typ Stockholm. Och London är en vääääldigt stor stad jämfört med Stockholm. Men jag blev minst sagt posivit överraskad! Alla var så sjukt trevliga, så det var svårt att hitta något att bli sur över (förutom när en resa som skulle tagit max en timme istället tog 3 timmar, och vi trillade in på Westlife konserten strax efter kl 20, när den började 19.30... Bara förbandet dock, så vi missade inget viktigt.)

Har hunnit med en massa den här veckan!

  • Shopping till förbannelse
  • London Zoo (var tvungen att fota varenda orm-akvarium för att försäkra mig om att "Harry Potter-ormen" kom med på bild. Eftersom jag inte fick åka till tågstationen och fota plattform nine and three quarters. Glömde jag säga att jag gillar Harry P?)
  • Massa sevärdheter

OCH WESTLIFE. VIKTIGAST AV ALLT. WESTLIFE.

Herregud vad bra det var. Och gud vad jag hatar att anledningen till att vi åkte till London för att se dem var för att det är deras sista turné någonsin. Och den kommer inte ens till Sverige.

Ja, jag grät. Iaf till 5 låtar. Glömde jag säga att jag älskar Westlife?

Älskar att va såhär riktigt supernördig.

 

Och som avslut tänkte jag att vi skulle få titta på en av de vackraste människorna på jorden. Och det är ju inte heller jättetråkigt att han har en grym röst också. (Och för er som är skeptiska så kan ni väl försöka bortse från att det är en Westlife-kille som sjunger, och bara fokusera på att det är en väldigt fin låt? Puss!)

 

 


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0