You look like you can handle what's under my hood...

Folk som känner mig vet att jag har en förkärlek till bilar. Speciellt originella, sportiga, gamla eller bara assnygga bilar. Eller ja, allt som inte är typ en Ford Kaa i princip (fötlåt Nattis om du läser det här, men det är en väldigt liten bil...). Så min reaktion som lät något i stil med "VADFANIHELVETEVARDETDÄR?!" när jag fick se detta monster parkerad utanför kastrullhäxorna är inte så jättekonstig;


Efteråt hade jag samma känsla som man har när man har sett en kändis på stan ungefär. Världen var plötsligt lite mer färgglad.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? kny

Wooooaaaaah!! Vad tuff!! :-D

2012-05-14 @ 05:32:21
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0