FANtastiskt

Försökte duscha första gången klockan 10 idag. Rakbladen slut.
Åker upp till Ica, handlar rakblad, åker hem.
Hittar inte rakhyveln som jag försökte byta rakblad på för en timme sedan. 
Letar i en kvart. Hittar rakhyveln.

Hoppar in i duschen. Shamponerar håret. Två gånger, eftersom jag tog fel flaska när jag skulle använda balsam.
Har i balsam i håret. Varmvatten slut.

Vill börja gråta.

Går ut ur duschen. Väntar.
Väntar.
Väntar.
Tröttnar. 
Sköljer ut håret med iskallt vatten.

Fortfarande orakade ben,

Får höra att varmvattnet är tillbaks. Provar - det stämmer.
Hoppar in i duschen. Varmvattnen försvinner efter 5 sekunder.

Gud ville att jag skulle vara äcklig och förbannad idag.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Mitt varmvatten är tillbaks! Har äntligen fått diska (ja, och duscha också).

2013-03-26 @ 13:28:29
URL: http://twitter.com/hurricanegeorge

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0