Imma be on the next level

Ja, igår gjorde vi (jag och Johansson) alltså några av testerna i storstadsmodellen. Och ja, jag är fortfarande sjukt klen med tanke på hur mycket jag borde orka. Men jag märker ändå framsteg, så jag får fokusera på det istället.

Rodden klarade jag precis på 01.45. CHECK.
På bänken klarade jag 16 av 35.
På z-stången klarade jag 25 av 40.

(Tider, vikter och förutsättningar kan ni läsa om här!)

Men nu vill jag tillägga en sak, och försvara min stolthet lite här. För jag ORKADE faktiskt fler, men eftersom bänken och z-stången måste göras i en viss takt (har en metronome-app på mobilen som gör att vi kan hålla rätt takt) så var jag ju tvungen att sluta så fort jag tappade takten. Sådetså... :P

Som sagt, inte ens i närheten av bra, men betydligt bättre än sist då jag tror rodden låg på över 2.05, bänken 5 av 35 och z-stången minns jag inte riktigt, men det måste ha varit sämre. Nu ska vi bara hitta en ny tid för att testa, och då blir resultatet bättre, GARANTI.


 

Imma be the flyest chick (so fly)
Imma be spreadin my wings
Imma be doin my thing (do it do it - okayy)


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0